Behandla andra som man själv vill bli behandlad

Bilden har inget med inlägget att göra förutom att det är en väldigt bra kompis på bilden som jag vet håller sig till rubrikendet rubriken säger.
Jag förstår inte hur man kan vara vän med någon så länge och överge dom så fort, utan att ens kolla upp sina källor. Om någon snackar skit om en så antar jag att man vill få en chans att förklara sig själv, men av någon anledning är det det nästan ingen som verkar behandla andra som man själv vill bli behandlat. Det är verkligen synd! jag är inte världens bästa människa...det kan jag verkligen inte säga, men jag är ärlig och försöker så gott jag kan att behandla alla likvärdigt. Visst kan det vara svårt ibland när man står mellan två vänner och man känt den ena längre, men hade jag varit den utsatta hade jag velat att man skulle försöka se det från två likvärdiga sidor så gott som möjligt. Är man god vän med mig så vet man att jag gör nästan vad som helst för mina vänner.

Det va allt. kände bara för att skriva av mig lite...nu iväg till vårdcentralen yay


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0