Som det skulle ha varit från början

Jag har länge vandrat i en sorts oblivion. Har inte riktigt vetat vad jag ville med livet och så. Hade glömt hur det är att ha ett mål. Inatt satt jag och funderade och googlade. En sak ledde till en annan och jag kom fram till kandidat programmet i nutrition . Det är ett 3 årigt program som man sedan kan läsa vidare på och bli forskare, men det viktigaste är hur perfekt det verkar vara för mig. Alla ämnen som intresserar mig verkar finnas med. Det är i Stockholm och mina förhoppningar är att få flytta in med Sandra i sådana fall, vilket vore som en dröm. Vi har varit kompisar i ca 6 år nu, dom första 3 åren kanske va lite skakiga, men enda sedan första året i gymnasiet har vi varit riktigt goda vänner. Skulle helt enkelt vara awesome!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0